środa, 1 lipca 2015

# 48 Podsumowanie czerwca i plany na lipiec :)



PODSUMOWANIE CZERWCA

Czerwiec był miesiącem ciężkim, jedynie jego ostatnie dni pozwoliły mi odpocząć. Musiałam się uczyć tyle, że mam dość na najbliższe dwa lata.  Dobrze, że już się skończył :)

Ilość  przeczytanych książek : 2

Shaun Usher - Listy niezapomniane (6)
Duff McKagan - Sex, drugs & rock n'roll i inne kłamstwa (6)

Ilość przeczytanych stron : 764

Nie przejmuję się tym wynikiem ze względu na czas, jaki poświęciłam nauce. Nie dało się czytać, trudno.

Czerwiec to także [powtórzę się] moja mój obroniony na 5 egzamin dyplomowy, z czego jestem bardzo dumna.



PLANY NA LIPIEC

Jeśli chodzi o książki to nie chcę sobie nic planować ze względu na to, że za tydzień idę na tydzień do pracy, a później na tydzień wyjeżdżam do Grecji. Mam nadzieję, że mimo to uda mi się polepszyć mój książkowy wynik.

Mam w planach również ożywienie tego bloga. Dzisiaj zakładam fanpejdża na fejsbuku, mam nadzieję, że polubicie :) Oczekujcie informacji o tym :) 

Chciałabym podziękować również wszystkim osobom, które zaczęły obserwować mojego bloga i tym, które go komentują. Jest coraz lepiej i to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia tego bloga.


Jakie są Wasze plany na lipiec ? :)

27 komentarzy:

  1. Z tym czasem chyba każdy ma problem, ale taka ilość egzaminów nie dziwi, że go nie miałaś. Gratuluję zdania! Wypocznij w Grecji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Taki mam zamiar, o ile pogoda mnie nie zabije. Nie lubię słońca :(

      Usuń
  2. Ja w tym miesiącu zamiast się uczyć czytałam i nie wiem jakim cudem mam taką dobrą średnią :) Życzę ci miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję w takim razie :)
      Dziękuję i wzajemnie :D

      Usuń
  3. W lipcu zamierzam przeczytać coś lekkiego i wakacyjnego :) jakieś romansidło czy coś :) Bardzo ciekawy blog, będę zaglądała częściej! Udanych wakacji! www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki zamiar, ale książki, które muszę przeczytać raczej nie są lekkie i wakacyjne :)
      Dzięki :)

      Usuń
  4. Nie ma co się przejmować wynikami, w końcu nauka jest ważniejsza niż książki :). Odrobisz we wakacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, wakacji mam jedyni dwa tygodnie :D
      Ale to prawda - nie ma co się przejmować :)

      Usuń
  5. Gratuluje wyniku i obrony! Moje plany na lipiec to nadrobić zaległości czytelnicze i serialowe. No i dostać się na studia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie liczy się ilość przeczytanych książek, a radość z tego. ;) Też się zastanawiam nad fanpejdżykiem blogaska, ale nie jestem pewna. Osobiście pracuje prawie całe wakacje bo tyko na dwa tygodnie wyjeżdżam za granicę. Życzę miłego wypoczynku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję znaleźć pracę na sierpień i wrzesień :)
      Gdzie wyjeżdżasz ? :)
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
    2. W takim razie powodzenia i trzymam kciuki żeby Ci się udało. ;)
      Bułgaria. :3

      Usuń
    3. Nie dziękuję :)
      Ochh, Bułgaria, bosko :)

      Usuń
  7. Jak wiesz u mnie taki sam wynik, więc życzę nam obu żeby było lepiej w lipcu :D I zazdroszczę Grecji, ja dopiero za rok gdzieś pojadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby :)
      Wiesz Grecja z jednej strony fajnie, ale z drugiej to ja nie lubię słońca :D

      Usuń
  8. Gratuluje obronionej piąteczki! :)
    Ja w wakacje zamierzam czytać cegły, bo w czasie roku "szkolnego" nigdy nie mam na nie czasu, a jakie to będą cegły zależy od tego na co będę miała w danym momencie ochotę - za to kocham lato!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wolę cieńsze książki, wydają się lżejsze :D
      Dzięki :D

      Usuń
  9. W lipcu muszę przede wszystkim popracować nad blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie nie planuję, idę na żywioł. Czytam to, co mnie aktualnie kręci. Życzę spełnienia Twoich czytelniczych planów.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czerwiec też słabo. Taki miesiąc, nie u Ciebie jednej. :D Więc uszy do góry i cudownie zaczytanego lipca. Zabierz książki na wakacje. :)
    No to czekam na FP. :D Chętnie kliknę łapkę w górę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tym książkami na wakacje to raczej nie wypali, jedną wezmę na pewno na zaś, ale pewności nie mam, że uda mi się poczytać :D

      Usuń
  12. Gratuluję oceny. U mnie z ilością przeczytanych książek bywa różnie, ale to wszystko zależy od czasu, książek jakie w danej chwili czytam. No ale przecież nie czytamy na wyścigi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń