piątek, 10 lipca 2015

# 53 Liebster Blog Award razy dwa :)



Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma zestawami pytań Liebster Blog Award. Nominacje otrzymałam już dawno, a nie miałam czasu, więc dziś jest ten dzień. :) 

Pierwsza nominacja - od Ami Pollack z bloga czytam z pasją:

1. Od kiedy uwielbiasz czytanie?
Dokładnie to nie pamiętam. Jednak coś mi świta, że w podstawówce latałam do biblioteki i wypożyczałam różne bajkowate książeczki na jedną przerwę, a potem oddawałam. W drugiej połowie podstawówki wkroczył Mikołajek, książki z Klubu Trzynastki, Pamiętniki księżniczek itp.  Czy od zawsze uwielbiam czytanie :D

2. Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
Tylko mój chłopak wie, ale nie zagląda. On i książki to dwa zupełnie inne światy, więc ten blog go nie interesuje :)

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
Moje plany ostatnio się zmieniają. Najpierw chciałam być kuratorem. W sumie ciągle chcę. Jednak zamarzył mi się wyjazd za granicę i praca w jakiejś potężnej firmie, wysokie stanowisko albo własny biznes... Ach, marzenia. 

4. Jakie masz inne pasje oprócz czytania?
Hmmm :D A mam? :D No nie wiem, można powiedzieć chyba, ze ostatnimi czasy to języki - szlifuję swój angielski i zaczynam uczyć się podstaw języka norweskiego - póki co słówka. Od października zaczynam porządną naukę :) 

5. Gdybyś miała się przenieść do jednego miejsca na całym świecie to gdzie byś się wybrała? 
Norwegia - moje marzenie. Mam nadzieję, że uda mi się najpierw pomyśleć o jakimś stażu/praktyce/pracy na wakacje a potem goodbye Poland :)

6. Wolisz kupować czy wypożyczać książki? 
Lubię kupować, bo lubię mieć :) Czasem zastanawiam się po co mi to wszystko... Co, jak będę się wyprowadzać? Z tego też powodu planuję zakup czytnika :) 

7. Czytasz w ciszy czy przy muzyce/innych dźwiękach?
Przeważnie w ciszy, ale czasem jakaś muzyka leci, zależy od nastroju. Czasem czyta, jak mój facet ogląda coś w telewizji, więc ogólnie hałas mi nie przeszkadza. 

8. Używasz zakładek? 
Tak, używa, ale nie zwracam a nie jakiejś szczególnej uwagi. Jak jakąś zgubię, to biorę to, co mam pod ręką.
9. Pierwsza książka, którą kupiłaś sobie sama?
Tak zupełnie sama to chyba kupiłam Tylko jedno spojrzenie Harlana Cobena, wcześniej dostawałam książki lub wypożyczałam.

10. Książka polecana przez mamę?
Uu, ciężkie pytanie.  W tamte wakacje mama poleciła mi Rose Madder Kinga, byłą to moja pierwsza książka tego autora, ale niestety nie liczę jej, bo nie przeczytałam całej. Podobała mi się, ale miałam wtedy dość ciężki okres w życiu i nie myślałam o książkach.  Polecała mi także Musiałam być posłuszna Leili, którą ja również mogę wszystkim polecić. Jak byłam dzieckiem to polecała Anię z Zielonego Wzgórza.

11. Czy zaraziłaś kogoś czytaniem? Jeśli tak to kogo. 
Niestety, ale chyba nie.

Druga nominacja od z Prim Lynn Lancaster bloga fandomowe życie prim:

1. Jeżeli miałabyś okazję zaprosić trzech bohaterów z książki do domu to kto by to był?
Przepraszam, ale zaprosiłabym Greya, z powodów oczywistych :P Reszta niestety nie przychodzi mi do głowy :)

2. Jesteś oszczędna czy wręcz przeciwnie?
A to różnie. Z jednej strony jak mam pieniądze to szaleję i nie oszczędzam, ale potem jest płacz, że nic nie mam. Z drugiej strony na wszystko mi szkoda kasy. Po prostu staram się to jakoś połączyć i wydawać swoje pieniądze z umiarem, nie żałować sobie nic. Pieniądze są po to, ab je wydawać :)

3. Lubisz patrzeć na regały z książkami nawet jeśli nie zamierzasz nic kupować?
Oczywiście, uwielbiam. :) 

4. Dogadujesz się z ludźmi otaczającymi cię na co dzień czy wolisz przyjaźń internetową?
Czasem jest mi ciężko dogadać się z kimkolwiek :) Mam niewiele osób w otoczeniu, z którymi się dogaduję, jednak dla mnie to idealne, ponieważ nie lubię jak kręci się za dużo osób.  Mimo to lubię poznawać nowych ludzi. Mam też internetowego przyjaciela, z którym miałam okazję się spotkać, mimo że nie jest z Polski.

5. Co sądzisz o dziewczynach, które lubią grać w gry? A może sama to robisz?
Co mogę sądzić? Każdy robi to, co lubi. Ja jedynie gram w gierki na telefonie. :D

6. Jaka jest twoja cecha, która cię wyróżnia?
Wygląd - wzrost.
Charakter - sprzeciwiam się temu, co nie jest zgodne z moimi przekonaniami. Nie potrafię siedzieć cicho i przytakiwać. Nie zawsze wychodzi to na dobre. I chyba czasem jestem za bardzo szczera. :)

7. Planujesz wydać książkę? Jeśli tak to o czym ona będzie?
Mam takie marzenie. Thriller z nutką erotyki. Mam więc pomysł na gatunek, ale nie na samą książkę. Ostatnio myślałam nad czymś i się okazało, ze taka książka wyszła teraz jakoś na dniach. I nie zdradę tytułu :D

8. Czy przywiązujesz się do swoich idoli?
Zmieniam idoli co parę dni, więc chyba nie bardzo.

9. Co było twoją pasją w dzieciństwie?
Zwierzęta. Pamiętam, że miałam zeszyt i przepisywałam do niego informację na temat różnych gatunków z atlasu zwierząt. Nie wiem po co. Chyba chciałam mieć swój własny atlas :P

10. Lubisz dzielić się swoimi planami ze znajomymi czy wolisz zachować je dla siebie?
Raczej zachowuję dla siebie. Dzielę się nimi tylko z chłopakiem i czasem z przyjacielem. A no i z rodzicami, bo mam z nimi bardzo dobry kontakt.

11. Interesujesz się modą czy raczej ją olewasz i chodzisz w tym co ci się podoba?
Raczej się interesuję. Nie podążam za nią ślepo, tylko wybieram to, co do mnie pasuje. Teraz nie mam jakiegoś specjalnego stylu, ale jakiś czasu temu miałam taki typowo grunge'owy, no ale to było w liceum, jeszcze za nim grunge wszedł w modę. Planuję wrócić do niego, ponieważ taki kobiecy grunge najlepiej oddaje mój charakter, moje upodobania i najlepiej się w nim czuję:)

To by było na tyle. Dziękuję bardzo za te nominację. Ja nie nominuję nikogo, zrobię to przy tagach, których też się trochę uzbierało. :) 

Jeśli chcecie to możecie odpowiadać na interesujące Was pytania w komentarzach, będzie mi bardzo miło. Przypominam również o możliwości polubienia bloga na fejsbuku - lewa strona i wszystko jasne :) 

23 komentarze:

  1. Uuuu to u mnie chyba prawie wszyscy wiedzą o moim blogu :D Ale raczej nie zaglądają. Brak w moim otoczeniu książkoholików. A zwierzęta to do tej pory po części moja pasja :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś chcę mieć coś tylko dla siebie, bez wglądu innych osób :) Taak, moja też, kocham zwierzęta, ale już nie czytam i nie przepisuję informacji na ich temat :D Mam pięć zwierzaków, na razie starczy.

      Usuń
  2. Thriller z nutką erotyki to brzmi nieźle. Jak wydasz tę książę, daj znać. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie tak samo, tylko mój chłopak wie o moim blogu, ale nie zagląda, bo jego ksiązki usypiają po kilku stronach. Aczkolwiek ostatnio dziarsko poszedł ze mną do biblioteki i zgarnął jakiegoś Kinga z półki, może za pół roku przeczyta xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrego, że poszedł :D Chociaż mój czasem w księgarni jak jest ze mną udaje że czyta opisy na okładkach :D Te opisy mu chyba wystarczają, to i tak wiele :D

      Usuń
  4. ja lubię grać w gry! :D wyróżnia Cię wzrost? a ile masz, jeśli można wiedzieć? :) (to mój kompleks, jestem takim kurduplem, wszyscy są ode mnie wyżsi :( ) + też lubię patrzeć na półki z książkami, a jeszcze bardziej lubię je wąchać :D
    ciekawe pytania, chociaż sama nie przepadam za liebster. więcej z tym zachodu niż pożytku.

    http://antosia-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 186 cm :)
      to prawda, jest trochę zachodu, ale można bardziej dać się poznać czytelnikom, lubię odpowiadać na te pytania :)
      w jakie gry grasz? :)

      Usuń
    2. łoo, dziewczyno! oddaj kilka cm! jestem w stanie nawet zapłacić! :) może gdybym była wyższa, trener przestałby patrzeć na mnie jak na intruza, którego głupio wygonić z treningu. ;c a Ty coś trenujesz? do siatki czy kosza masz świetne warunki fizyczne :)
      no tak, w sumie masz rację. o tym nie pomyślałam.
      ostatnio komputer musiał przejść leczenie, w skutek którego wszystkie gry poszły się xxxxx, ale lubię wyścigówki np. Need for Speed czy "zabijanki" np. GTA SA chociaż nie pogardzę jakimiś zwykłymi łamigłówkami czy coś :)

      Usuń
    3. Taaak, taaak, wiem, ale nie oddam ! :D
      Nie gram w nic, nie lubię sportu :P Poza tym od zawsze wszyscy zachęcali mnie do grania w kosza czy siatkę a ja nie lubię jak mi ktoś mówi co mam robić i robię odwrotnie :D

      Usuń
    4. Antosia smutna - dalej będzie kurduplem ;c
      szkoda, no ale to Twój wybór, nikt Cię zmusić nie może do sportu. uprawianie go, kiedy ktoś na Tobie to wymusza to nie jest nic przyjemnego ;c

      Usuń
    5. No dokładnie, szczególnie, że jak już miałabym uprawiać jakiś sport to myślę, że byłaby to prędzej lekkoatletyka :D

      Usuń
    6. O, LA też ciekawa sprawa :-)

      Usuń
  5. "Przepraszam, ale zaprosiłabym Greya, z powodów oczywistych", hahahhaha, umieram ze śmiechu! Ja zaprosiłabym, hmmm, kogoś "magicznego", choć nie wiem kogo konkretnie wymienić. Chodzi o to, aby wprowadził mnie w tajniki sztuk magicznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, miałam nadzieję, że wszyscy ominą ten fragment :D

      Usuń
  6. Ja robiłam to samo z tymi informacjami o zwierzętach ;) Do teraz uwielbiam filmy przyrodnicze, ale już nie mam takiego bzika na tym punkcie jak kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupuję książki, a potem się zastanawiam, co będzie, jak przyjdzie mi się wyprowadzać?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach.. uwielbiam czytać cudze odpowiedzi na pytania LBA! ;)
    Zgadzam się, że lepiej mieć własne książki :)
    Osobiście nie mogłabym wypożyczać z biblioteki lub od przyjaciół, bo to jak kiedyś tak zrobiłam, to nie mogłam nawet tknąć tych książek :)

    Pozdrawiam :)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, hej! :)
    chciałabym zapytać, czy żyjesz albo czy planujesz opublikować coś kiedyś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochanie gdzie się podziałaś?? Wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mikołajki" przeczytałem chyba wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo norweskiego też bym się chętnie nauczyła 😉

    OdpowiedzUsuń